BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 2 Julai 2010

pertandingan mewarna staedtler

pada ari jumaat 25hb june bertempat di sec 7 staedtler mengadakan pertandingan mewarna..kira mcm nak promote barangan diaorang kepada murid2 ini lah..mereka datang ke sekolah tersebut dan mengadakan roadshow serta pertandingan mewarna..mereka juga nak memperkenalkan kepada kanak2 ini macam mana nak menggunakan campuran color2 tersebut..buat shadow n etc..sy x dpt dengar sangat masa dorg dok bebel2 tu sebab saya jadi jurugambar tak rasmi tok simpan wat kenangan..sebab tu gambar saya tak banyak..huhuhuhu..apa2 pun thnks kepada STAEDTLER kerana sudi datang ke sekolah ini dan memberikan hadiah untuk guru2 n murid2 tersebut..





2 ulasan:

.rafiq. berkata...

ei mcm adik aku.

Achik Emma berkata...

hahahaha..adik ko???yg mana satu???