BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, 1 Julai 2010

i'm is a TEACHER EMMA...



dulu masa sekolah rendah lagi smp skng bila orang tanya nak jadi apa besar nanti or nak kerja apa..jawapan saya dari dulu sampai sekarang tetap sama iaitu CIKGU or dalam bahasa englishnya TEACHER...tak kisah lah cikgu apa sekalipun,,yang penting tittle tu kan,.hahahaha..mungkin dah rezeki saya kot nak dapat kan pekerjaan ini..saya pun x sangka saya leh diterima mengajar dia tadika ini..tapi tadika ini english in islamic..semua bahasa pghntaran n mengajar dalam english dan setiap pembelajaran kita kena kaitkan degan al-quran and islam..ajar maksud or terjemaahkan doa pun dalam english..ssh x ssh gaks lah...saya main bedal jer speking ngan dorng..salah grammer k..salah ayat ker ada kesah yg pntg confident betul x...saya keja sbg ni pun sbb salah satunya saya sukakkan budak2...dan budak2 pun suka kan saya...hahahahhaa...:p..dan sy nak share ilmu sy pada mereka2 semua...i love kids...:p


0 ulasan: