BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 19 Mei 2010

Cinta antara Kita

kasih....
maafkan aku...
aku tahu aku wanita yang tidak baik untuk mu..
untuk bersama dengan mu terlalu sukar untuk ku
kerana aku tahu..
siapa diri mu...

sayang...
kasih ku hanya untuk mu seorang
cintaku hanya untuk dirimu
dan rinduku selalu untuk mu
tapi apakah daya..
aku tidak mampu untuk memiliki..
dan dia lebih berhak untuk bersama denganmu...

insan yang bernama E....
aku tahu aku telah banyak menipu dirimu..
telah banyak menyakiti hati mu..
telah banyak melukai hati mu..
maafkan aku kerana terlalu banyak membuat dosa terhadap dirimu..

walaupun kita tidak lagi bersama...
percayalah...
sayang aku,cinta aku,kasih aku hanya untuk dirimu..
walaupun satu hari nanti engkau melihat kebahagian aku..
itu bukan kebahagian aku..
kerana aku bahagia bila bersama dan berdamping dengan mu..
aku tahu..aku terlalu ego..
ego untuk menyatakan rindu aku padamu..
cinta aku padamu..
dan sayang aku padamu..

aku umpama kekasih gelapmu..
yang hanya muncul didalam setiap tidur mu
tapi aku bersyukur..
ya bukan mudah untuk aku muncul dalam tidur-tidurmu..

walaupun jasad aku tidak bersamamu...
tapi aku tahu..hati aku masih ada padamu..
begitu jugak aku...

cerita cinta kita terlalu kompleks..
terlalu sukar...
dan terlalu sulit...
tapi percayalah..
ia mengajar aku erti kehidupan yang sebenar...
percayalah....hanya engaku dalam hati aku...
dalam hidup aku...
izinkan aku menyintai dirimua secara diam...
merindui mu secara sembunyi..
dan memerhatikan dirimua dari jauh...
engaku bahagia..aku turut bahagia...

cinta ku hanya untuk kamu wahai E....

lagu dan lirik ini khas untuk dirimu yang bernama E...





cinta ku padamu sampai akhir hayat ku....

mama cintakan papa sangat5.....

0 ulasan: