BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 19 Mei 2010

Menatap matamu..

indahnya bila lirik dan lagu ini ditujuakn untuk kita..
lagi2 dari orang yang kita sayang dan cintai...
aku masih ingat lagi lagu ini ditujukan untuk aku
kenapa sebab 1st time date kami dia suka melihat mataku..
terpesona dengan mataku..katanya lah..
hihihihihi...tapi paling tak boleh blah dia geram dengan mulut aku yang banyak cakap ni dia kata aku cakap non stop..
lalalalala..mana lah aku tahu..dan aku jugak sebenarnya suka menatap mata dia juga..
sebab :
1)mata dia kaler2..tukar2 kaler dia..ya lah kan pakai lense :)
2)ada cinta dalam anak mata dia..sbb tu aku malu bila tengok mata dia..:)
3)bila aku tenung mata dia..aku nak dia tahu yang aku juga cintakan dia..macam kami berinteraksi antara satu sama lain dengan menggunaakan isyarat mata..macam lagu bawa ku terbang.."mata ke mata turun ke hati..hati ke hati..ikat kan janji..janji ke janji.."lalalalalalal



tapi semuanya hanya tinggal sejarah..dan kenangan itu tidak mungkin dapat aku lupakan...
kalau boleh aku nak sangat tengok mata dia hari-hari..tiap kali mataku celik dari tidur aku nak sangat orang pertama yang aku lihat adalah dia..
dan dimerenung mata ku dan mengucapkan "selamat pagi cinta.."
dan terus mengucup dahi dan mataku...tapi semua hanya angan-angan..
sebab semuanya x mungkin akan terjadi...
kerana dia bukan milik aku secara realitinya..
dan aku hanya mampu berangan-angan dan bermimpi untuk bersama dengannya..
apapun aku akan abadikan kenangan kami bersama sampai akhir hayat aku...
dan aku nak dia tahu bahawa aku jugak ingin sangat menatap matanya 24jam tanpa henti..
hope dia cepat sembuh dan biarlah mata dia terus dapat ditatap oleh orang yang mencintai dia dan dia jugak boleh menatap mata orang yang dia cintai..


0 ulasan: