BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 13 Disember 2010

Demam Miss

Demam miss??fever rindu???demam rindu???fever miss atau pun miss fever..mana2 lah..selamba badak jer aku ni bg nama cam tue...

masuk ni dah 3weeks dah aku demam..

sebabnya..entahlah..nak kata main hujan tak jugak..


nak kata berenang meredah selat melaka pun tidak...
agaknya sebab ni kot

"i miss u like orang gilak!!!!!"




entah lah..lagi2 tengah mcm ni kan..lagi lah rindu tu gila..dulu 1 month x jumpa..last jumpa 4hb 1o..lepas sebulan tu jumpa balik..tu pun x dapat spend time together..just send me go to klinik..tp melencong ke tempat lain iaitu pergi melantak ikan bakar kat jalan bellmy and g midvalley tu pun dia x join..coz busy gilak dengan keleja...
lepas tu jumpa sekejap jer time dia hantar awek adik aku datang umah and malam tue pulak jmp sekejap tue pun hantar awek adik aku jugak g umah aunty dia kat gombak..lepas tu balik umah masing2...hari bahagia pun dpt jmp sekejap jer...pas tu terus dia g outstation kat perlis..hailah!!!!

busy dia mengalah sri paduka baginda....

kadang2 aku terpikir jugak...smp bila kami nak dok berjauhan macam ni..bila lah leh duduk sebumbung...

hari2 jumpa..kau tengok muka aku..aku tengok muka kau..kadang2 orang cakap x best bila jumpa hari2..tp bagi aku lagi best..terasa dia sentiasa berada di sisi kita...lagi2 aku ni jenis orang yang sukakan perhatian dan kekurangan kasih sayang...olololol sedih woooo...

tapi yang nyata sekarang ni aku tengah rindu gilak tahap suhu 4O darjah demam coz rindu sgt2 dekat my mucuk masem tue..uwaaaa...1 day x dengar suara..mcm setahun rasanya..lonely sangat2...walaupun aku sibuk dengan seminar..traning tp otak tetap dok ingat kat mamat serbia tue..huhuhuhuhu.....

free glitter text and family website at FamilyLobby.com