BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 19 Disember 2010

Tired...


this week adalah hari busy ku..from monday to sunday aku berkerja...waktu tidur tak payah lah cakap..memang tak cukup..semalam aku tido pukul 4.45pg dan bangun pukul 6.4pg semata2 nak siapakan tok pgram open day..wahhh..habis jer open day kul 4ptg tadi aku tido sekejap dan kul 6 aku bangun makan2 n kemas2 apa yang patut..yeahhhh..esok adalah ari cuti ku..dah 7hari seminggu kan keja..so dapat lah cuti..cuti2 pun aku still rasa cam x cuti..cuti2 pun ttp duduk kat tmpt keja..huwawawa..
kadang2 rindu pulak nak date dengan PAPA...tp nak buat macam mana..kebusyan mencemburi kami..kadang2 aku terkilan jugak..smp bila nak busy dgn keja smp kan x dpt nak spendtime dgn wife sendiri..huhuhuhu..tensioonnnn...mcm mana lah if ada anak one day..mesti kkurangan kasih sayang sorng PAPA right..dia tido PAPA dia balik keja..dia bangun PAPA dia g keja..huhuhu..amat sadis..jng smp anak x kenal mana satu PAPA dia dah lah..


itu anak yang kkurangan kasih sayang..kalo MAMA dia macam mana laks???lagi lah sadis+sasau kan...kepala masih lagi berdenyut2..berat n sakit..adakah kepala ini perlukan rest yang mencukupi???wahai mata n kepala..jom kita pergi beradu...hihihihihi...