BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sabtu, 11 Disember 2010

Jejak Kasih

masa tengah aku nak update blog ni my pwot cayunk rasa lain macam..huhuhuhu..lapar lah..tp tahankan jugak..kata heliza helmi af5 tue cakap.."tabahlah nak"..hahaha tabah lah ni kak ija oiii...malas nak turun bawah tok brekfast..demi x nak hilang mood nak update blog,ku tabahkan juga hati ini..uwawawawa...(dlm hati cakap lapar......)


fuhhhh!!!! nasib baik ada biskut tiger susu kat dalam balang tepi pc ni..apa lagi..dengan rasa x tahu malu and muka tembok aku terus capai dah habiskan semuanya tinggalkan plastik dia jer...hahahahaha....pwot dah kenyang...soh leh sambung tok membebel dan merepek...

fokus pada tajuk tok posting kali ini..

apa perasaan korang bila tetiba korang bertemu dengan kawan lama korang yang dah bertahun-tahun terpisah..lost contact dll..mesti teruja kan...mesti happy kan..mesti rasa nak lompat2 kan kat situ...hahahaha...nasib baik lah aku x melompat katak kat situ bila jumpa my bff yang 8tahun terpisah...selonok uollssss...jejak kasih lah katakan..kat mana aku jumpa dia dekat midvalley dia keja kat butik miss elfridge sebelah dengan my butik kecayunkan TOPSHOP...lepas main laga-laga pipi aku jalan-jalan and tunggu dia habis waktu keleja untuk main suap-suap laks kat cafe bawah midvalley tue..baru aku tahu kat bawah jalan raya tue ada cafe..kwn aku cakap dia panggil kantin..hahahah..cam dak2 sekolah jer cakap kantin..bila datang ramai gila olaang..semaunya staf2 yang mencari rezeki di midvalley lah..padan lah ramai..coz semua rage F&B dia kat sana murah2..

pas tue aku belikan dia crystal ball dan bungan yang ada tokelat and bear kat dia sbg gift kenagan2an..motif????x ada benda..coz aku kalo talan2 mmg ske beli something tok olang yang aku sayang n ingat...pas tu aku terus layan movie NANGKUNG ngan my adik..tue pun lepas dapat permission dari my love setelah aksi pujuk memujuk untuk tngk movie tnpanya dan lewat malam dilaksanakan....aku harap lepas ni boleh lah ari2 g midvalley jumpa my bff iaitu "ELLA"...nama mcm ratu rock tapi dia x rock pun..hahahaha...perubahan pada diri dia ialah dia semakin tuyuussss dan tantik serta cweettt...tapi tak tinggi2 jugak budak tue..hahahahaha....maaf lah yerkkk...x dpt nak post pic dia time tue..coz aku x sempat nak snap pic ngan dia...biasak lah kan..teruja giler jumpa..jumpa pun just 1 hours..cukuplah mak....next time aku post pic dia ngan aku k....-END-


free glitter text and family website at FamilyLobby.com